Львів планує оновити громадський транспорт на ₴2,5 млрд

Галузь:

На оновлення міського електротранспорту, колій та дорожнього покриття Львову потрібно близько 2,5 мільярдів гривень. Такі цифри вказала Львівська міськрада у заявці до Мінінфраструктури для отримання кредиту від Європейського інвестиційного банку. Погодити суму кредиту банк повинен протягом наступного року. Після чого і розпочнеться безпосередня робота із оновлення рухомого складу.

Згідно із потребами, які до міністерства надіслала Львівська міська рада, Львову необхідно капітально відремонтувати 50 трамваїв та 50 тролейбусів, а також закупити 100 автобусів, 19 електробусів, 25 трамваїв та 30 тролейбусів.

Загальна сума потреб Львова становить близько 2,5 млрд грн. Це максимальні потреби міста.

 

electron.jpg.pagespeed.ce.YY_X9fpgfd

«Навряд чи їх задовольнять на всі 100%. Оскільки Львів – місто із найрозвинутішою електротранспортною інфраструктурою, нашу заявку зможуть задовольнити на 50-60%. Цих коштів нам вистачить, аби впродовж наступних 5-10 років суттєво оновити склад електротранспорту», – пояснив ZAXID.NET народний депутат фракції «Самопоміч», заступник голови парламентського комітету з питань промислової політики та підприємництва Сергій Кіраль.

«Європейський інвестиційний банк готовий виділити на модернізацію інфраструктури електротранспорту значні кошти під державні гарантії. Цього року Мінінфраструктури надсилало запити до міст щодо їхніх потреб в модернізації електротранспорту. Урядовці хочуть оцінити, яку суму грошей потрібно залучити від ЄІБ для фінансування цієї програми», – додав Сергій Кіраль.

За його словами, у першому кварталі 2016 року буде відомо, яку суму Європейський інвестиційний банк готовий надати на оновлення електротранспорту в Україні загалом та у кожному місті зокрема. Також стануть  відомі і умови кредитування. Окрім Львова, участь у програмі беруть ще 15 міст України.

«Це фінансування вигідне для міста та для країни тому, що це кошти Євросоюзу, які надаються під державну гарантію і тому, це дешеві гроші. Тобто умовами фінансування може бути кредит на 30 років під 1,5-2% річних. У той час як кредит від ЄБРР ми отримуємо гроші на 12-15 років і під 7-8%», – пояснив депутат.