Про навчання зі стратегічного розвитку ТПП

Галузь:

8 лютого в Черкасах за участю представників Львівської ТПП стартував перший навчальний модуль спеціалізованої комплексної програми підтримки реорганізації ТПП в рамках програми CIPE.

 

CIPE LTPP

 

Унікальність модуля у 2015 році зумовлена початком нового проекту реформування торгово-промислових палат (ТПП) та підсилення їх інституційної спроможності з метою формування нової стратегії та плана її реалізації в умовах кризи та нових викликів для Українського бізнесу у зв’язку із підписанням Угоди про асоціацію з ЄС та курсом на децентралізацію.

 

 

 

Роман Баран, віце-президент Львівської торгово-промислової палати: “Це унікальна можливість попрацювати пліч-о-пліч з експертами-практиками та колегами з інших регіонів. Ні для кого не є секретом той факт, що опрацювання актуальної стратегії розвитку та функціонування палат у майбутньому – вкрай важливе як для самих організацій, так і для української економіки в цілому, адже однією з її функцій є підтримка українського бізнесу”. 

 

Нові умови та виклики потребують перегляду ролі та перспектив функціювання регіональних ТПП, іх взаємодії із місцевими БАми для покращення економічного середовища в Україні та полегшення умов ведення бізнесу.

Серед 36 заявок, обрано та залучено на навчання 21 представників 8 ТПП з різних регіонів держави (Чернігівська, Львівська, Волинська, Вінницька, Київська, Миколаївська, Рівненська ТПП і ТППУ). Перший модуль програми “Стратегічний та організаційний розвиток системи торгово-промислових палат в Україні” з 8 до 12 лютого проходить в м. Черкаси та включає лекції, тренінги, семінари, практикуми та командотворчі ігри за участі 6 залучених українських експертів CIPE.

 

Учасники програми отримають знання щодо ролі ТПП у формуванні демократичного суспільства, алгоритму проведення адвокаціних кампаній, принципів створення стратегічного плану роботи, а також розподілення ролей щодо врядування ТПП, побудови системи комунікації та оцінки організаційного потенціалу, як інструменту розвитку організацій. Новим компонентом програми стане визначення критеріїв оцінки та побудови карти стейкхолдерів для формування стратегії, політики, планування комунікацій.