Рада бізнес-омбудсмена прийматиме скарги від підприємців

Галузь:

BO_logo

20 травня 2015 року Рада бізнес-омбудсмена офіційно розпочинала свою роботу. Відтепер українські підприємці зможуть подати скаргу бізнес-омбудсмену на орган державної влади, підконтрольну державі компанію або чиновника у разі порушення їхніх законних прав. 

 «Ми офіційно починаємо розглядати скарги від підприємців, – зазначив Альгірдас Шемета, український бізнес-омбудсмен. – Команда Ради, в якій працюють фахівці з досвідом у юриспруденції, аудиті та управлінні ризиками, детально розслідуватиме кожну справу, аби створити сприятливі умови для ведення бізнесу в Україні». 

Скаргу може подати будь-яка фізична або юридична особа, що займається  підприємницькою діяльністю в Україні, онлайн: www.boi.org.ua або надіславши повідомлення на електронну чи поштову адресу організації.

Бізнес-омбудсмен розроблятиме рекомендації для державних органів та застосовуватиме свій авторитет, аби його рекомендації було втілено вчасно та повною мірою. Також він може розпочати власне розслідування, якщо дізнається про порушення з будь-яких інших джерел, включаючи й пресу.

У випадку, якщо державні органи регулярно відмовлятимуть у реалізації рекомендацій Ради і якщо це негативно впливатиме на бізнес-клімат в Україні, Рада матиме повноваження звертати увагу громадськості на ситуацію, подаючи періодичні звіти, що їх оприлюднюватиме Офіс бізнес-омбудсмена на своєму сайті, та використовуючи засоби масової інформації.

Бізнес-омбудсмен не розглядатиме скарги щодо справ, які знаходяться на судовій стадії чи в арбітражі, скарги з приводу справ, розглянутих судом чи арбітражем, а також скарги приватного бізнесу один на одного.

Бізнес-омбудсмен постійно звітуватиме перед громадськістю про прогрес у боротьбі з корупцією. Рада готуватиме річні та квартальні звіти, де буде розміщена інформація про кількість та характер отриманих скарг, узагальнена інформація про найважливіші розгляди та їхні результати, в тому числі про ті, що стосуються рекомендацій, наданих Радою, а також про системні проблеми, виявлені впродовж звітного періоду.