Семінар «Експортне планування та визначення потенційних ринків»

Галузь:

 

IMG_61809 серпня 2016 року у Львівській торгово-промисловій палаті відбувся навчальний семінар «Експортне планування та визначення потенційних ринків» за участі тренерів проекту ЄС  EastInvest 2 Ельвіри Севост’яненко та Галини Перепелиці. Серед учасників – експерти, представники бізнесу та представники Львівської ТПП.

«Наша мета – зробити тренінг максимально практичним. В рамках зустрічі ми розглянемо основні підходи та інструменти маркетингового планування», – зазначила на Ельвіра Севост’яненко,  президент Донецької торгово-промислової палати.

Звичайно, вихід українського споживача на ринки ЄС пов’язаний з безліччю труднощів, без подолання яких успішно представити свою продукцію європейському споживачеві не вийде.

Що потрібно знати, для того, щоб стати успішним на європейському ринку:

Перше:  Потрібно оцінити внутрішній експортний потенціал. Визначити, хто є потенційними споживачами  і на яких ринках вони знаходяться.

Друге:  Зробити порівняльний аналіз цих ринків.

Третє:  Експортне бізнес-планування.

Четверте:   Обрати партнерів.

При розробці стратегії потрібно визначити:

  • Ринок споживача і стратегію – для опису ринку, в якому компанія буде конкурувати  та опис споживчих сегментів. Результатом буде визначення ринку і споживча стратегія.
  • Ринок і товарну стратегію – для визначення товарної пропозиції. Результатом буде товарна стратегія.
  • Дистрибуція/канали продажу – поширення товарів на зарубіжних ринках – виклик для компанії, оскільки необхідно прийняти рішення щодо структури та управління каналами дистрибуції.
  • Просування – визначення маркетингової стратегії. Стратегія повинна дати розуміння того, як партнери хочуть досягти споживачів, а також розуміння бюджету продажів.

Окрім того, в рамках семінару були розглянуті стратегії просування товарів та послуг на зовнішній ринок, серед яких – реклама, public relations, прямий маркетинг та особистісні продажі. Зокрема, учасники семінару мали змогу розробити стратегію просування того чи іншого продукту та обговорити її у малих групах.