Штрих-кодування

Галузь:

Низка діючих нормативних документів України передбачає обов’язкове маркування товарів штриховими кодами.

Перелік таких товарів наведено у «Положенні про штрихове кодування товарів» Міністерства економіки України за №255 від 20.08.2002 року. Зокрема, обов’язковому маркуванню штриховими кодами підлягають:

  • алкогольні напої та тютюнові вироби,
  • примірники аудіовізуальних творів та фонограм,
  • лікарські засоби та інші товари, маркування яких штриховими кодами передбачене чинними законодавчими актами України.

Хоча вимоги нормативних документів не охоплюють усіх товарів, обов’язкову наявність штрихового коду на товарі зумовлюють потреби сучасних підприємств оптової та роздрібної торгівлі. Підприємство торгівлі просто не матиме змоги обліковувати товар без штрихового коду.

Для ідентифікації кожної товарної позиції у всьому світі використовують Глобальний номер товарної позиції (Global Trade Item Number – GTIN).

GTIN в Україні присвоює Асоціація «Дж Ес 1-Україна» (GS1 Україна), представництво якої знаходиться у Львівській торгово-промисловій палаті.

Надамо компетентні консультації з технічних та правових аспектів штрихового кодування;
Забезпечимо швидке та кваліфіковане оформлення документів, необхідних для членства в Асоціації та присвоєння ідентифікаційних номерів GTIN.

Відповідно до всесвітніх нормативно-технічних документів GS1, за присвоєння GTIN у загальних випадках відповідає «організація, що володіє торговельною маркою («brand owner»), нормативно-технічною документацією (специфікаціями) на продукт, незалежно від того, де і ким продукт був вироблений».

Це може бути:

• виробник або постачальник – якщо компанія сама виробляє продукт або отримує його виробленим у будь-якій іншій країні та продає його під торговельною назвою, що належить виробникові або постачальникові;
• імпортер або підприємство гуртової торгівлі, якщо він отримує вироблений у будь-якій країні продукт та продає його під торговельною назвою, що належить компанії, а також у випадках, коли імпортер або підприємство гуртової торгівлі змінює продукт (наприклад, модифікуючи пакування);
• підприємство роздрібної торгівлі – якщо воно отримує продукт, вироблений у будь-якій країні і продає його під торговельною назвою, яка належить підприємству роздрібної торгівлі.

 

Контакт:
Лілія Возняк
тел.: +38 032 276 46 11

e-mail: lilya@cci.lviv.ua

 

ІНШІ ПОСЛУГИ Львівської ТПП:

оцінка майна
pr-супровід та реклама
Третейський суд
експертизи та сертифікація
карнети АТА
зовнішньо-економічна діяльність
переклади
штрих-кодування

Центр розвитку бізнесу

реєстрація товарних знаків

 

Комітети