Вихід на німецький ринок: шанси та реалії

Галузь:

19 лютого 2015 року Львівська ТПП та міжнародна консалтингова компанія DREBERIS організували безкоштовні індивідуальні консультації для підприємств, охочих розгорнути свою діяльність на німецькому ринку.

Війна на Сході України та ускладнення, а деколи і неможливість чи небажання співпраці з Російською Федерацією як країною-агресором поставили український бізнес в непросте становище. Підприємці змушені шукати нові ринки збуту для своєї продукції, а також можливості для торгівлі з Європейським Союзом. То чому б не пошукати партнерів в Німеччині, яка має найбільшу економіку в Європейському Союзі?

Знаннями та порадами поділилися експерти: Володимир Мотиль, генеральний директор ДРЕБЕРІС ТОВ та голова комітету ЗЕД при ЛТПП, Володимир Коруд, начальник управління міжнародних економічних звязків ЛТПП, та Штефан Вегерт, заступник диретора ДРЕБЕРІС ГмбХ.

У рамках годинної консультації експерти надали вичерпну інформацію про німецький ринок, а також відповіли на конкретні питання, що стосувалися підприємницьких інтересів, як-от:

Які переваги надасть розширена зона вільної торгівлі з ЄС?

Які є шанси для збуту товарів і послуг?

Які можливості існують для розбудови мережі збуту?

Як можна знайти нових клієнтів та партнерів у Німеччині?

На що потрібно зважати у співпраці з німецькими підприємствами?

Які є кроки до створення та реєстрації підприємства у Німеччині?

Як можна отримати фінансову допомогу для розвитку підприємницької діяльності?

У консультуванні взяли участь 5 підприємств: ПП «Корбіз», ТзОВ «Ультра УТ», ТзОВ «НВП «ІМВО», ВТПП «Стиль» та фабрика «Трембіта».

Консультацією експертів зацікавилися не лише компанії з Львівщини. Наприклад, представників компанії «Ультра ІТ»  (м. Хмельницький) цікавило налагодження ділових контактів із компаніями для побудови дилерської мережі щодо продажу та впровадженню програмного забезпечення ULTRA. Наші експерти запропонували підтримку в організації презентацій компанії як для  українських, так і зарубіжних підприємств.

1

3