Інвестувати у безкорисне служіння

Галузь:

 

СВБ 201631 березня 2016 року у приміщенні Львівського історичного музею відбулася ІІ Міжнародна конференція «Соціальна відповідальність бізнесу». Захід проведено з ініціативи Львівської торгово-промислової палати, за підтримки Німецько-українського партнерського проекту у сфері бізнесу та Центру міжконфесійного та міжрелігійного діалогу «Лібертас». Участь у конференції взяли не лише підприємці, але й духовенство, працівники структур місцевої влади, члени громадських організацій, науковці-економісти.

collage_photocat1

Відкриття Міжнародної конференції «Соціальна відповідальність бізнесу» розпочалося з привітання заступника голови Львівської обласної державної адміністрації Юрія Підлісного, начальника управління економіки Львівської міської ради Вікторії Довжик та президента Львівської торгово-промислової палати Дмитра Афтанаса. У своєму вітальному слові гості наголосили на важливості соціальної відповідальності у бізнесі, яка є дієвою лише тоді, коли підприємець не лише формує фінансовий вектор своєї праці, але вносить у цю стратегію моральні цінності, які визначаються дбайливим ставленням до своїх працівників та безкорисною допомогою суспільству.

collage_photocat3

 У першій сесії «Культура філантропії та соціальна відповідальність бізнесу» доповідачі зосередили увагу на взаємопроникненні духовних та матеріальних цінностей, вкладених у саме поняття «філантропії». Зокрема,  отець Прокопій Лотоцький, монах чину Святого Василія Великого, доктор богословських наук, професор Духовної семінарії отців василіан у Брюховичах,  наголосив на важливості безкорисного служіння через жертву Ісуса Христа. «Найвищий рівень філантропії, – коли Бог став людиною, а найважливіше – слугою людини. У цьому і вся таємниця страсної п’ятниці», – зауважив священик. Окрім того, отець Прокопій представив присутнім акценти вчення Католицької Церкви через виступи духовенства, зокрема з енциклік Понтифіків. Наприклад, священик згадав Папу Павла VI, який у ХХ столітті зазначив: «Слабкий економічний розвиток від браку людяності».

 collage_photocat4

Тему духовності бізнесу продовжив Ярослав Пиж, кандидат філософських наук, президент Української баптистської теологічної семінарії. Доповідач звернув увагу на постать лютеранського пастора Дітріха Бонгоффера, який відмовився дешевому поклонінню Гітлеру, рятуючи євреїв. Бонгоффер впровадив поняття «дешевої благодаті» або знову-таки інвестування Божої Любові у серце кожної людини безкорисно і філантропно, ось чому кожен з нас має мати дії Господа за найкращий взірець.

 

Про позиційність і дієвість у бізнесі зазначив Гарі Реуше, доктор економічних наук, професор Міжнародного інституту менеджменту. Пан Реуше поділився з присутніми баченням стратегічних реформ в Україні, наголосивши, що не лише юридична складова є важливою у формуванні здорового ринку. «Реформи – це не лише закон, оскільки закон – частина проблеми», – наголосив Гарі Реуше. Тому важливо зосереджувати увагу і на внутрішніх духовних категоріях людини, яка є одним із сегментів цього середовища.

 

Мораль і милосердя – важливі складники стратегічної філантропії. Про це розповіла на конференції Леся Ярошенко, інформаційний менеджер Українського Фонду Благодійників. Доповідачка поділилася власними міркуваннями на основі проектів та ініціатив Фонду, який представляє. «Філантроп – це діяльно спрямована людина, її знаходимо через бізнес», – зазначила Леся Ярошенко.

 

Про важливість присутності соціальної відповідальності через реалізацію громадських та приватних проектів говорили Вікторія Довжик, начальник управління економіки Львівської міської ради, та Володимир Лучишин, виконавчий директор ТРК «Львівська хвиля». У першій доповіді присутні ознайомились із важливістю інвестування місцевих приватних підприємців у мікроклімат Львова, зокрема через реалізацію таких проектів, як: зупинки  транспорту, реставрація підземних переходів, озеленення, творення відкритого громадського простору. У другій доповіді йшла мова про використання важелів бізнесу у приватних проектах через підтримку споживачів продукту.

 

Впродовж другої секції конференції – «Соціальна відповідальність: нефінансова звітність» учасники обговорювали проблему соціальної відповідальності через такий тип звітності. У доповіді Ольги Янковської, координатора освітніх програм експертної організації Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності», показано стратегії напрямів і призначень цієї звітності у функціонуванні окремих компаній та загалом житті міст.

soc-vidpovidalnist-2016_0569_HBR-068-web size

Після завершення основних панелей конференції учасники мали можливість поділитися думками, ініціативами, контактами, підвести підсумки. На завершення заходу кожен охочий взяв участь в екскурсії музеєм «Палаццо Бандінеллі».

 

Юліана ЛАВРИШ

 

Офіційний ПРЕС-РЕЛІЗ про ІІ Міжнародну конференцію “Соціальна відповідальність бізнесу” 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗАХОДУ (посилання активне до 7 квітня 2016 року)

 

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ:

Ekran nyz