Український ринок торгівлі он-лайн має свою специфіку. Він не так довго формувався, як, скажімо, американський чи західноєвропейський. Проте, ми швидко наздогнали технології, ба більше, українські фахівці здатні самі створювати відповідний продукт, є конкурентними і успішно працюють не лише в нашій країні. Про український продукт – портал «Укрбізнес», – про сучасні аспекти продажів через Інтернет – у розмові з керівником Львівського офісу Інтернет-порталу «Укрбізнес» Оксаною Камінською:
Пані Оксано, чому і чи вигідно компаніям продавати он-лайн?
Ця тенденція продиктована часом та потребами сьогодення. Продажі через віртуальні канали поширення інформації – це сучасно і справді вигідно.
Сьогодні існують три способи торгівлі для компаній: традиційний офлайн, тобто через звичні магазини, поєднання офлайн/онлайн, і лише онлайн. Та серед них, на мою думку, найбільша загроза для бізнесу – залишитися тільки в офлайні. Адже в останні роки кількість людей, яким набагато зручніше купувати через Інтернет, невпинно зростає. Мережа – це колосальний ринок, який дає необмежені можливості для розвитку бізнесу та заробітку.