Покупки на хвилі патріотизму

Галузь:

ЩОДО ВИБОРУ ТОВАРІВ, ТО НА УКРАЇНЦІВ ВСЕ БІЛЬШИЙ ВПЛИВ МАЄ ЕКОНОМІЧНИЙ ПАТРІОТИЗМ. ЧОМУ ЗРОСТАЄ ЗНАЧЕННЯ ПОХОДЖЕННЯ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ? І ЯК ЦЮ ТЕНДЕНЦІЮ МОЖУТЬ ВИКОРИСТАТИ КОМПАНІЇ?

Обґрунтованість свого вибору ми, українці, пояснюємо насамперед властивостями товару (57%).

Згадуємо і говоримо про високу якість, заявляємо, що своє – краще за закордонні продукти, смачніше, здоровіше, екологічне. Ми також підкреслюємо свою довіру до виробників, маємо дещо більші знання про самі товари та звикли до торгової марки. Існують також аргументи, тісно пов’язані із споживчим патріотизмом (43%), тобто переконання, що закупівля української продукції позитивно впливає на вітчизняну економіку, становище підприємств та працівників, на робочі місця.

Обґрунтованість свого вибору ми, українці, пояснюємо насамперед властивостями товару (57%).