Про конференцію”Соціальна відповідальність бізнесу”

Галузь:

22 березня 2017 року  у Палаці Потоцьких відбулась III Міжнародна конференція «Соціальна відповідальність бізнесу».

В Україні, де за останні роки громадянське суспільство набирає обертів, соціальні та благодійні ініціативи перетворюються у реальні інструменти, здатні змінювати світ довкола. Більше того, українці створили новий унікальний формат соціального підприємництва, який об’єднує соціально активних людей для досягнення спільної благої цілі.

Соціальне підприємництво може мати різні моделі, проте всіх їх об’єднує підхід до бізнесу, де підприємці орієнтуються не на отримання прибутку, а на соціальну віддачу. Підприємці хочуть зробити світ кращим, впроваджують нові підходи вирішення соціальних проблем. Відносини зі  споживачами – є одним із них.

Мета заходу  –  об’єднати керівників бізнесу, представників органів влади, громадських організацій та асоціацій, експертів задля пошуку партнерів,  обміну досвідом з управління якістю  напрацюваннями та задумами на майбутнє; згенерувати нові ідеї та плани щодо включення соціального аспекту якості продукту до бізнес-стратегій компаній; навчити  КСВ-звітності представників компаній.

Оскільки робочою темою цьогорічного заходу є орієнтованість на клієнта, учасники працювали за наступними напрямками:

  • управління якістю та безпека продукту як частина СВБ,
  • відносини зі споживачами як невід’ємна частина стратегії і звітності з корпоративної соціальної відповідальності,
  • маркетинг продукту та європейські та вітчизняні орієнтири якості продукції/послуги?
  • взаємовідносини із споживачами: як вони можуть впливати на компанію,
  • права людини і робота із споживачами,
  • як оцінити лояльність споживачів
  • залучення споживачів у КСВ компанії.

Президент Львівської ТПП Дмитро Афтанас зазначив: «Конференція «Соціальна відповідальність бізнесу» проходить вже втретє, але цього року вона максимально практичною. В рамках заходу відбувся семінар з формування і розвитку КСВ-стратегії та було підписано «Пакт заради молоді 2020». Щороку все більше компаній приділяють увагу КСВ та беруть участь у нашому заході. Я переконаний, що і якість продукції, і взаємовідносини з клієнтами  мають стати ключовими для візії та місії компаній, тому саме ця тема стала робочою цього року».  

В рамках заходу було підписано «Пакт заради молоді 2020». Він має за мету об’єднати  зусилля компаній, держави та освіти для вирішення проблем працевлаштування молодих людей.

Для довідки: 

Український  Пакт заради молоді-2020  вперше було підписано 17 березня 2016 року. Ініціатива здійснюється за підтримки Міністерства молоді та спорту України і реалізується в рамках Європейського Пакту заради молоді. Українська ініціатива одна з найактивніших у Європі і на сьогодні вже об’єднала  32 організації в Україні, які зобов’язались сприяти створенню мінімум 100 партнерств між бізнесом та освітнім сектором та спільно забезпечити 10 000 місць для стажування та першої роботи молоді.

Окремою практичною частиною Конференції став семінар з розробки КСВ-стратегій компаній «КСВ-стратегія: формуємо правильно». Марина Саприкіна, президент Центру розвиток корпоративної соціальної відповідальності, розповіла про тенденції та практики соціальної відповідальності бізнесу та що потрібно зробити для формування КСВ-стратегії компанії.

Партнери:                              


Інформаційна підтримка: