16 грудня 2015 року у НУ «Львівська політехніка» відбувся міжнародний круглий стіл, присвячений розгляду шляхів вирішення транспортних проблем Львова. Почесними гостями заходу стали професор Бременського технічного університету Готфрід Цантке та професор Краківської політехніки Богуслав Подгалянські, які поділилися своїм баченням вирішення важливих для Львова проблем на прикладі німецьких та польських міст.
Дослідження транспортної інфраструктури Львова стало можливим завдяки ініціативі завідувача кафедри містобудування Львівської політехніки проф. Галини Петришин та фінансовій підтримці проекту Служби Старших Експертів (Німеччина).
Над дослідженням працювали викладачі та студенти кафедри містобудування НУ «Львівська політехніка». А приїзд до Львова професора Готтфріда Цантке став можливим завдяки фінансовій підтримці проекту СЕС – фонду німецької економіки з міжнародного співробітництва, який спонсорується урядом Німеччини.
В період з 1 до 15 грудня Готтфрід Цантке спільно з асистентами кафедри досліджували стан транспортної інфраструктури у центральній частині Львова. Відповідно до аналітичного звіту опрацьовано впорядкування зупинок громадського транспорту. Німецький експерт розробив модель організації паркування в центральній частині Львова. Відтак у першій зоні заборонений в’їзд автомобілів (300-500 метрів від Площі Ринок, 5-7 хв. ходьби). Друга – зона для короткочасного в’їзду автомобілів до 15 хв. (для таксі, для транспорту, що обслуговує об’єкти інфраструктури і житлових будинків). Третя зона передбачає організацію платних паркінгів (підземних і багаторівневих).
Готтфрід Цантке закликав не повторювати урбаністичних проблем, з якими стикалася Німеччина. На його думку, незважаючи на те, що ситуація в Україні ще не є сприятливою для іноземних інвесторів, потрібно вже розпочинати підготовчу роботу. Наприклад, визначити і затвердити місця для будівництва підземних паркінгів. У Німеччині цей бізнес є прибутковим і проблем із пошуком інвестора не повинно бути. В Бремені, звідки родом Готтфрід Цантке, усі паркінги перебувають у власності міста, прибуток від яких спрямовують на розвиток міста.