Стратегія на бурхливий період роботи підприємства

Галузь:

Попередній підхід до розробки стратегії втратив свій сенс. Впродовж великого періоду часу діловий світ «був помішаний» на побудові тривалої конкурентної переваги. Ця концепція є квінтесенцією більшості підручників, присвячених стратегії; вона також є фундаментом інвестиційної стратегії підприємця та філантропа Уорена Баффета, а також успіхів «найбільш дивовижних» фірм. Звичайно, здобуття тривалої переваги – це непоганий задум. Було б чудово вести конкурентну боротьбу такими методами, які інші компанії не в змозі наслідувати. Навіть сьогодні існує чимало фірм, що вміють здобувати сильні позиції на ринку і зберігати їх протягом довгого часу (General Electric, IKEA, Unilevel, нігерійський будівельний концерн Julius Berger та ін.). Однак, рідкістю є випадки, коли підприємство змогло втримати справді довготривалу перевагу на ринку. Конкуренти та клієнти сьогодні стали непередбачуваними, а кордони між галузями – все менше чіткими. Наслідком такої ситуації є добре знані процеси сьогодення: цифрова революція, «одновимірність» світу, менша кількість вхідних бар’єрів на новий ринок, глобалізація.

Далі