Увага! “Офіс з просування експорту України” інформує

Галузь:

Сформуй команду – зроби завдання – стань національним консультантом!

Новинка серед освітніх програм Офісу з просування експорту, що реалізується у співпраці з Інститутом Маркетингу Естонії — освітня програма для консультантів.

TraintheTrainers — це інноваційна освітня програма для консультантів державного та приватного сектору в сфері експортної діяльності, яка має на меті покращення якості та доступності консультаційних послуг з експорту та створення, або мобілізації існуючої, мережі національних консультантів.

Детальний опис програми за посиланням: https://epo.org.ua/education/train-the-trainers/

Що передбачає навчальний процес?
✔ освітні онлайн-модулі та 2 триденних оффлайн інтенсиви;
✔ 1,5 місяці онлайн супроводу та менторської підтримки експертами програми;
✔ віртуальний тренінговий центр, де проходить навчання для учасників курсу;
✔ виконання командами завдань на базі реальних компаній;
✔ освітній бізнес-тур для команди-переможця до Таллінну;
✔ ExportEducationCommunity, платформа для обміну досвідом та пошуку нових партнерств.
До участі запрошуються сформовані команди по 5 осіб та незалежні консультанти.

Не зволікайте та реєструйтесь: https://forms.gle/D23mBRSyLKtoA5mw6

Набір завершується 11 жовтня 2019 року.

#trainthetrainers #експортуй
___________________________________
Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з просування експорту» за підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Train the Trainers Ukraine – це інтенсивний навчальний курс, що має на меті покращення якості та доступності консультаційних послуг з експорту та створення або мобілізації існуючої мережі національних консультантів. Програма поєднує онлайн навчання та офлайн інтенсиви з провідними міжнародними експертами. Всього 6 години на тиждень дистанційного навчання та 2 триденних інтенсиви дозволять отримати практичні консалтингові навики та сформувати розуміння механізму взаємодії з компаніями. Навчання проходитиме у форматі гейміфікації на базі реальних українських підприємств, і передбачається залучення до участі представників державного та приватного сектору в межах команд-учасників, що сприятиме кращому розумінню потреб бізнесу у сфері експортної діяльності та формуванню консалтингової спроможності у різних регіонах України.

Інформація та реєстрація за посиланням: epo.org.ua/education/ .

Train the Trainers Ukraine – це пілотна освітня програма, що дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвіду для здійснення консалтингової діяльності в сфері експорту, підкріпленого практичними завданнями, що виконуватимуться на базі реальних підприємств. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, якісно та професійно надавати консультації підприємствам, що бажають розпочати або посилити свою експортну діяльність.

Кому буде корисно

Програма розрахована на представників державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, агенцій розвитку, приватних консультантів та осіб, які працюють в сфері експорту і міжнародної торгівлі, та мають на меті допомагати українським підприємцям опановувати закордонні ринки та посилювати експортну спроможність.

Програмою передбачено

— освітні онлайн-модулі за темами: аналіз та вибір ринків, вихід на нові ринки, визначення потреб клієнтів, маркетинг в експорті, навики консультування, навики презентації та пітчингу, управління проектами;
— 2 триденних оффлайн інтенсиви за участю тренерів програми у місті Києві;
— 1,5 місяці онлайн супроводу та менторської підтримки експертами програми;
— доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання для учасників курсу;
— реальні навики на реальних кейсах: виконання командами домашнього завдання відбуватиметься на базі малих та середніх підприємств, що дозволить учасникам отримати інструментарний досвід, а підприємству прискорити готовність до експорту;
— міжнародний сертифікат за результатами навчання та успішного проходження курсу;
— освітній бізнес-тур для команди-переможця на найбільшу подію Балтійського регіону у сфері маркетингу — Tallinn Marketing Week;
— доступ до закритої платформи для обміну досвідом та пошуку нових партнерств Export Education Community, що формується з-поміж учасників, випускників та спікерів;
— нетворкінг на заходах програми у колі потенційних партнерів та представників бізнесу.

Програма курсу

Нижче — перелік основних тем, по кожній з яких запланований тренінг з лекційною частиною, практичним завданням та онлайн сесією з ментором:
1. Дослідження експортного потенціалу
2. Вихід на зовнішні ринки
3. Аналіз потреб клієнтів
4. Консультаційна спроможність
5. Підготовка презентацій та пітчинг
6. Проектний менеджмент

Особливості навчального процесу

До участі в програмі буде відібрано 10 команд по 5 осіб із різних регіонів України. Всі команди після завершення відбору, отримають доступ до онлайн тренінгового центру та матимуть можливість познайомитися один з одним, тренерами та менторами.
Перша зустріч команд та триденний інтенсив з іноземними та місцевими тренерами відбудеться в жовтні місяці у м. Києві та передбачає лекційну складову, практичні заняття та завдання командам, яке вони виконуватимуть протягом наступних 1,5 місяці.
Кожна команда повинна обрати (самостійно або за допомогою менеджерів проекту) українську компанію-експортера, на базі якої буде здійснюватися виконання завдання.
На весь час дистанційної роботи за командою закріплюється ментор, який супроводжує навчальний процес в онлайн режимі та надає 2 години щотижневі консультації в форматі онлайн сесії. Також, паралельно з виконанням завдання, на освітній платформі команди отримуватимуть додаткові освітні матеріали.
Впродовж навчання команди вестимуть щоденник досягнень та отримуватимуть бали за активність і результативність — від компанії, на базі якої виконують завдання програми, та менторів. Бали будуть враховані при визначенні переможця програми.
У грудні відбудеться оффлайн інтенсив у м. Києві, де кожна команда презентуватиме результати свого навчання у форматі пітчингу, під час якого експерти нададуть персональні коментарі та рекомендації учасникам. За результатами навчання буде визначено та нагороджено команду-переможця.

Важливі дати

o       11 жовтня 2019 року до 23:59 – завершення прийому заявок;
o       12 жовтня 2019 року – 17 жовтня 2019 року – оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;
o       18 жовтня 2019 року – оголошення переможців конкурсу;
o       29 жовтня – 31 жовтня 2019 року – перший оффлайн інтенсив у м. Києві та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи (дати може бути скореговано);
o       Листопад – Грудень 2019 року – онлайн робота в командах у супроводі менторів;
o       Грудень 2019 року – презентація та пітчинг фінальних робіт учасників програми, оголошення команди-переможця;
o       Грудень 2019 року – завершення навчання.

Презентація фінальних робіт, сертифікація та визначення переможця

У грудні 2019 року всі команди будуть презентувати та захищати фінальні роботи. За результатами навчання та пітчинг-сесії, журі (експерти та ментори проекту) визначить команду-переможця. Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразка, верифікованим Інститутом Маркетингу Естонії.

Подорож до Естонії

Найуспішніша команда-учасник, яка буде визначена переможцем матиме можливість відвідати одну із найбільших подій Балтійського регіону у сфері маркетингу – Tallinn Marketing Week.

Tallinn Marketing Week – це:

— 10 міжнародних семінарів на гарячі маркетингові теми;

— 30 вітчизняних та міжнародних експертів з маркетингу;

— 100 нових ідей, які ви можете втілити в життя по завершенню фестивалю.

Команді-переможцю (до 5 учасників) програми у 100% обсязі будуть покриті наступні витрати:

— переліт на проживання у м. Таллінн;

— квитки на обрані заходи Tallinn Marketing Week;

— організаційні витрати на проведення освітнього-бізнес туру.

Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/D23mBRSyLKtoA5mw6

Умови участі

  1. Базові критерії участі у Програмі

До участі подаються сформовані команди складом із 5 осіб. Учасники команд повинні відповідати наступним критеріям:

  1. Аплікант має бути громадянином України;
  2. Аплікант повинен бути не молодше 18 років;
  3. Аплікант повинен мати достатній рівень володіння англійською мовою для вільного розуміння матеріалів курсу та спілкування з тренерами;
  4. Аплікант повинен мати діючий закордонний паспорт на момент травня 2020 року (біометричний або з візою для подорожі в Естонію у разі визначення команди переможцем);

Рекомендований, але не обов’язковий, склад команди: 2 представники приватного сектору (незалежні консультанти, приватні компанії, особи, які працюють у сфері міжнародної торгівлі), 3 представники державного сектору (Міністерства, ОДА, міські ради, ТПП, агенції розвитку та інші).

Також в останню чергу будуть розглядатися особи, які направили заявку без команди. У разі, якщо їх буде відібрано до участі, вони будуть додані до існуючих команд.

IІ. Спеціальні критерії участі у Програмі

Участь у програмі – у першу чергу – надаватиметься сформованим командам із 5 осіб, апліканти якої відповідають базовим критеріям та наступним спеціальним критеріям:

  • Виявлено чітку мотивацію кожного з аплікантів;
  • Апліканти повинні працювати у сфері експортної діяльності, продажів, консалтингу;

Просимо враховувати, що завдання в рамках програми виконується на базі реального підприємства. Буде перевагою, якщо команда матиме домовленість із підприємством щодо співпраці для виконання завдання в рамках програми. У разі потреби, відібраним до участі командам менеджери Програми допоможуть із пошуком підпримєства.

На конкурсній основі до участі в Програмі буде відібрано 10 команд по 5 осіб (всього 50 осіб).

Заявки на участь у курсі приймаються до 23.59 за київським часом 11 жовтня 2019 року.

IІI. Методологія оцінювання заявок

Перевірку заявок та відбір кандидатів здійснюватимуть представники Офісу з просування експорту та Інституту Маркетингу враховуючи встановлені критерії, реєстраційну заявку, та мотивацію апліканта. Мотивація аплікантів команди грає ключову роль у здійсненні відбору кандидатів.

Терміни подання заявок, графік відбору та інші положення програми

  • 11 жовтня 2019 року до 23:59 – завершення прийому заявок;
  • 12 жовтня 2019 року – 17 жовтня 2019 року – оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;
  • 18 жовтня 2019 року – оголошення переможців конкурсу;
  • 29-31 жовтня 2019 року – перший оффлайн інтенсив у м. Києві та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи (дати може бути скореговано);
  • Листопад – Грудень 2019 року – онлайн робота в командах у супроводі менторів;
  • Грудень 2019 року – презентація, пітчинг фінальних робіт учасників програми та оголошення команди-переможця;
  • Грудень 2020 року – завершення навчання.

Витрати

Відібраним до участі кандидатам на курс Train the Trainers програмою покриваються у 100% обсязі наступні витрати:

  • Онлайн навчання, вебінари, інформаційні матеріали;
  • Участь в подіях програми;
  • Сесії з менторами та експертами програми;
  • Організаційні витрати на проведення навчальної програми та освітнього-бізнес туру, авіаквитки та проживання для команди-переможця.
  1. Особливості реалізації програми

До участі в програмі буде відібрано 10 команд по 5 осіб із різних регіонів України. Всі команди після завершення відбору, отримають доступ до онлайн тренінгового центру та матимуть можливість познайомитися один з одним, тренерами та менторами.

Перша зустріч команд та триденний інтенсив з іноземними та місцевими тренерами проходитиме в жовтні місяці у м. Києві та передбачає лекційну складову, практичні заняття та завдання командам, яке вони виконуватимуть протягом наступних 1,5 місяці.

Кожна команда повинна обрати (самостійно або за допомогою менеджерів проекту) українську компанію-експортера на базі якої буде здійснюватися виконання завдання.

На весь час дистанційної роботи за командою закріплюється ментор, який супроводжує навчальний процес в онлайн режимі та надає 2 години щотижневих консультацій в форматі онлайн сесій. Також паралельно з виконанням завдання, на освітній платформі команди отримуватимуть додаткові освітні матеріали.

Впродовж навчання команди вестимуть щоденник досягнень та отримуватимуть бали, за активність і результативність, від компанії на базі якої виконують завдання та менторів. Бали будуть враховані при визначенні переможця.

У грудні відбудеться оффлайн інтенсив у м. Києві, де кожна компанія презентуватиме результати свого навчання у форматі пітчингу, отримають персональні коментарі та рекомендації. За результатами навчання буде визначено та нагороджено команду-переможця.

  1. Заключна частина

Інформація про учасників та переможців конкурсного відбору, поточні результати проходження програми, результати зворотного зв’язку, опитувань, отриманих в ході реалізації програми, а також фото та відеоматеріали, створені під час заходів, можуть бути використані Інститутом маркетингу Естонії, Офісом з просування експорту та партнерами програми на власних інформаційних ресурсах та у соціальних мережах.

Якщо маєте запитання або ж потребуєте додаткової інформації, будь ласка, зв’яжіться з нами у будь-який зручним для Вас способом:

education@epo.org.ua

+380 95 305 63 25

ДОВІДКОВО

Інститут Маркетингу Естонії – організація, яка стала флагманом у створенні освітньої програми Export Revolution Ukraine та забезпечила тренерський склад високопрофесійних експертів. Інститут провадить освітницьку та дослідницьку діяльність починаючи з 2008 року та налічує в своїй команді понад 50 незалежних експертів в Естонії та 100+ в інших країнах світу з різних областей знань.

Інститутом вже впроваджено:

– Освітня програма Export Revolution в Україні (2017-2019 роки) в рамках якої пройшли навчання більше ніж 1200 українських підприємців
– Освітня програма Export Revolution в Естонії, яка передбачала відбір 50 менеджерів з експорту для 50 компаній, їх навчання з метою генерування ними протягом року після програми €1 000 000 від експортної діяльності та 3-4 робочих місць в рамках підприємств
– Створено освітню програму для Креативних Індустрій, учасниками якої стало понад 500 осіб
– Тренінги на різні тематики стосовно експортної діяльності на яких пройшли навчання понад 1500 естонських компаній
– Торгова місія до Німеччини, яка дозволила 45 естонським компаніям вийти на новий ринок
– Створено перший в Естонії Інкубатор для розробки віртуальних креативних продуктів
– Створено освітню програму для Креативних Індустрій, учасниками якої стало понад 120 осіб