Франчайзинг з аптеками «D.S.» у 2017-ому: підсумки

Галузь:

Проект «Франчайзинг» приніс мережі аптек «D.S втішні результати: плюс 20 аптек та понад 500 000 покупок

У вересні 2016 року у м. Винниках відкрилася перша франчайзингова аптека під торговою маркою «D.S.». З того часу у мережі «D.S.» уже 20 аптек-франчайзі: 2 у Львові, 4 у Київській області та 14 ‒ у Хмельницькій. За цей час у нових аптеках здійснено понад 500 тисяч покупок. Проект DS-Франчайзинг впевнено розвивається і нарощує оберти.

Франчайзинг є ефективним способом розвитку нашої компанії, який має надзвичайно великий потенціал. Надаючи франчайзі (підприємцю чи іншій компанії) дозвіл використовувати нашу торгову марку та дієві процеси, напрацьовані багаторічним досвідом «D.S.», ми передаємо готову модель успішного бізнесу. При цьому важливо, аби партнери- франчайзі поділяли наші цінності, були готові виконувати всі вимоги й дотримуватися стандартів.

Олена Комарянська, керівник відділу франчайзингу мережі аптек «D.S.»:

Франчайзинг ‒ це не поглинання, а стратегічна співпраця, партнерство на основі корисності одне одному. Саме на таких засадах ми взаємодіємо з тими, які виявили бажання працювати під нашим брендом. При цьому вони зберігають свою самостійність і фінансову незалежність. Ми передаємо франчайзі цінну інтелектуальну власність: наш бренд, гнучку асортиментну та цінову політику, сучасні ІТ-рішення, дієву програму лояльності, а головне ‒ цінності, культуру й філософію бізнесу. У результаті підвищуємо свою конкурентоздатність, займаємо більшу частку на ринку й отримуємо новий вид доходу. Робимо численнішою і нашу клієнтську базу – в аптеках-франчайзі картку постійного клієнта «D.S.» отримало вже понад 7,5 тисяч осіб, Це реальна вигода для обох сторін: ми здобуваємо нові території і клієнтів, отримуємо доходи (разовий вступний платіж та щомісячний фіксований відсоток з обороту аптек-франчайзі), а наші партнери – можливість не лише стабілізувати бізнес, але й значно покращити його ефективність і прибутковість.

Франчайзі-партнери про співпрацю з «D.S.».:

Андрій Заяць, директор ТзОВ «7 Ясен» (м. Львів):

Я зважився на це рішення, коли відчув, що мій заклад не може вистояти в умовах жорсткої конкуренції. Бракувало навичок управління, асортимент аптеки був занадто малий, а ціни ‒ зависокі. Тому й придбав франшизу мережі аптек «D.S.». Завдяки напрацюванням компанії, зокрема сучасним ІТ-сервісами й програмі лояльності, вдалося суттєво збільшити кількість клієнтів і втричі (!) покращити свої фінансові результати. Після такого успіху я зважився на відкриття ще однієї франчайзингової аптеки під брендом «D.S.». Ми отримали більше, аніж сподівалися! Вдячні компанії за знання й підтримку на всіх етапах впровадження нової моделі бізнесу. Співпраця із відомим брендом у рамках франчайзингу допомагає підприємцям-початківцям покращувати керованість свого бізнесу, зробити свої заклади добре впізнаваними, забезпечити їм стійку конкурентну позицію.

Марина Брагіна, директор ПП «Верманна-Фарм» (м. Хмельницький):

Уже майже рік ми пропрацювали під новою вивіскою «D.S.», і маємо тільки позитивні відгуки ‒ і про організацію процесу, і про діяльність наших аптек після ребрендингу. Мережа «D.S.» розвинена в усіх напрямках: немає такого, чого не знають або не пробували. Усе розроблено і давно продумано ‒ тільки бери й працюй. Рекомендую таку співпрацю малим підприємцям та невеликим мережам, які починають «буксувати» в цьому бізнесі, бо не вистачає ресурсів на хороше програмне забезпечення. Договір франчайзингу з мережею “D.S.” дуже вигідний. Я ґрунтовно вивчала це питання, розглядала кілька пропозицій від інших компаній, перш ніж укласти таку угоду. На сьогодні я не знаю іншої аптечної мережі, яка могла б дійсно надати те, що декларує своїм партнерам-франчайзі.

Анна Павленко, керівник ТзОВ «Вета Плюс» (м. Бровари, Київська обл.):

У рамках партнерства з «D.S.» ми отримали те, що не вдавалося реалізувати раніше через нечисленність нашої мережі. Сьогодні наші заклади працюють із такими самими акціями і програмою лояльності, як у мережі «D.S.», а також під’єднані до сервісу онлайн-резервування. Наші провізори й фармацевти отримали сучасне комп’ютеризоване робоче місце і мають широкі можливості, аби задовольнити найвибагливішого клієнта. Ми отримали більш вигідні умови роботи з постачальниками, а робота в новій системі суттєво покращила психологічну атмосферу колективу та взаємини провізорів із клієнтами. У підсумку, увесь комплекс змін за договором франчайзингу призвів до помітного покращення фінансових показників. Але всі переваги франчайзингу можливо оцінити лише через декілька місяців, коли провізори та фармацевти, засвоївши нові знання, звикають до роботи в новій системі, коли починає працювати асортиментна та цінова матриці, коли дає результат систематична робота з товарними залишками, коли клієнти відчують переваги програми лояльності. Хочу побажати компанії “D.S.” успіху і щоб її стиль роботи, професіоналізм, відношення до персоналу та клієнтів поширювалось по всій Україні.