Соціальний вимір бізнесу: керунок на потреби суспільства

Галузь:

30 червня у Львові вже вшосте відбулася конференція «Соціальна відповідальність бізнесу». Цього року захід став імерсивним: активну участь взяли біля 100 учасників конференції. Вони працювали в группах, обговорили те, як працюють компанії в Україні, чи є в них соціальна місія і як вона їм допомагає.

 

Все більше компаній роблять акцент на свою соціальну місію як ключову ідею для того, щоб залучити та утримати співробітників, співпрацювати з інвесторами та завоювати любов клієнтів і споживачів. Глобальні компанії визначили, що саме соціальна місія допомагає компаніям орієнтуватися на людину або ж бути human-centered. Серед робочих тем цьогорічної конференції: монетизація культури та освіти, цілі Сталого розвитку 2030 для бізнесу, СВБ на тлі пандемії, жіноча справа: wow-кейси проєктів та стартапів, межі соціальної відповідальності компаній, відновлювальний бізнес.

 

У дискусіях взяли участь львівські підприємці – Іван Федишин (РСП «Шувар»), Сергій Бойко (Райффайзен Банк), Юлія Матиящук (страхова компанія Veltliner), Наталія Білас (Клуб Сімейної Медицини Ortholux), Олександра Янович (Центр Медичної 3D Діагностики) та інші. А також представники влади, навчальних закладів та ГО – Олександр Кулепін, заступник голови Львівської ОДА, Андрій Москаленко та Вікторія Довжик з Львівської міської ради, Дмитро Афтанас – президент Львівської ТПП, Наталія Карпенчук-Конопацька, президентка Жіночої Ділової Палати України, Тарас Дзюбанський – директор Інституту релігії та суспільства УКУ.

Окрему дискусію, учасницями якої стали Анжеліка Рудницька (ГО «Територія А») та Іоланта Пришляк (Інтернаціональний новий симфонічний оркестр «ІНСО-ЛЬВІВ»), було присвячено монетизації культурних та освітніх проєктів.

 

Мета заходу – об’єднати керівників бізнесу, представників органів влади та контролю, громадських організацій та асоціацій, вітчизняних та іноземних експертів задля обміну досвідом, напрацюваннями та перспективними задумами на майбутнє.

«Сьогодні в керівництві адміністрації працюють багато людей, які перейшли з приватного сектору, бізнесу та міжнародних компаній, тому нам не потрібно пояснювати роль, яку зараз відіграють підприємства. Торік, до прикладу, представники бізнесу активно долучились до кампанії з протидії ковіду. Відтак ми всіма засобами підтримуємо підприємців Львівщини, дякуємо їм за активну позицію та бажання робити соціальні проєкти».

 

Олександр Кулепін, заступник голови Львівської облдержадміністрації

 

«VI конференція «Соціальна відповідальність бізнесу» відбулася. Говорили про сучасні тенденції, про відновлювальний бізнес, про монетизацію в культурі, ділились практиками та досвідом, а ще – нетворкінг та імерсивна частина, залученість усіх учасників. Майже 100 осіб.

Радий, що уже не стільки вчилися, як вдосконалювалися.

 

Окрема подяка партнерам: ТЕК, Райффайзен Банку, РСП «Шувару», Ортолюкс, Першій Приватній Броварні, компаніям Біскотті, Шокобум, ЗD Діагностика; медіаператнеру – журналу «Акценти»,  а також співорганізаторам – Жіночій Діловій Палаті України, Центру «Лібертас».

Окрема подяка усім хто підтримав: підприємцям, представникам міської влади Львова та Львівської ОДА: важливо, що спілкуєтесь із бізнесом».

 

Юрій Булик, засновник заходу.