Увага! “Офіс з просування експорту України” повідомляє

Галузь:

Для українських креативних індустрій! Офіс з просування експорту здійснює набір на другий навчальний рік програми CREATIVEEXPORTUKRAINE!

CreativeExportUkraine – спеціалізована освітня програма для українських підприємців та експортерів – представників креативних індустрій, яка допоможе створити міцний національний та міжнародний бренд для власного дизайн-продукту, закріпити позиції на внутрішньому ринку та вивести продукцію на експорт.

Понад 500 учасників вже пройшли навчання та впровадили зміни у свою експортну діяльність. А 50 учасників рівня PRОрозробили власні експортні плани та взяли участь в освітньому турі на TallinnDesignFestival.

А ти хочеш бути успішним експортером?!

Обирай відповідний рівень програми, приходь із командою, щоб було легше змінювати світ та опановувати нові ринки, та ставай учасником “CreativeExportUkraine: друга хвиля”!

Умови участі та більше інформації за посиланням: epo.org.ua/education

Якщо твоя компанія вже має певні експортні навички та досвід торгівлі на зовнішніх ринках, а твої працівники добре розмовляють англійською, тоді тобі на CreativeExportUkrainePRO: https://forms.gle/4duvrjHNHFXQ1XNf9

Маєш добре налагоджений бізнес, але тільки замислюєшся про експорт? Чекаємо тебе на Creative Export Ukraine START: https://forms.gle/277hpTSUH8VQuE4DA

Набір учасників буде завершено 11 жовтня 2019 року.

Реєструйся та #експортуй українське!

#creativeexport#експортуй

_____________________________________
ПрограмаCreativeExportUkraineрозроблена MarketingiInstituut успівпрацізОфісомзпросуванняекспортузапідтримкиМіністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

 

Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту за підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

 

Creative Export Ukraine – секторальна освітня програма для українських підприємців та експортерів – представників креативних індустрій, які планують створити міцний національний та міжнародний бренд для власного дизайн-продукту, міцно закріпити позиції на внутрішньому ринку та вивести продукцію на експорт. Розроблена із врахуванням потреб компаній, особливостей українського законодавства та умов внутрішнього та зовнішніх ринків, програма поєднує он-лайн навчання, живі семінари з провідними міжнародними експертами, розгляд конкретних кейсів компаній-учасниць та передбачає участь у Tallinn Design Festival з можливістю представити власний продукт на колективному стенді. Програма триває 10 місяців та складається з двох курсів: START та PRO.

Інформація та реєстрація за посиланням: epo.org.ua/education/ .

Creative Export Ukraine: START – це освітній курс для українських креативних підприємців, що бажають почати експортувати і мають на меті створити успішний та впізнаваний бренд. Курс дає комплексне та системне розуміння про те, з чого складається експортна діяльність креативного підприємства, як почати експортувати на зовнішні ринки, як підготувати свій дизайн-продукт та як оцінити можливі ризики під час експорту. Орієнтація на міжнародні практики, європейський досвід, практичні кейси та унікальна експертиза від провідних експертів в області креативного експорту(сектору) – ключові елементи освітнього курсу, розрахованого на початківців.

Кому буде корисно

Креативним підприємцям, майстрам, менеджерам творчого бізнесу – тим, хто створює, реалізує та просуває дизайнерські вироби в Україні, кому необхідна поміч у виході на зовнішні ринки та допомога у створенні потужного бренду; кожному, хто бажає зрозуміти, з яких основних етапів складається експортна діяльність креативного підприємства, як створити міжнародний бренд та які цифрові інструменти слід використовувати для здійснення прямих продажів закордон.

Програмою передбачено

– 15 відео-лекцій за темами: готовність до експорту, бізнес-моделі креативних підприємств, розробка дизайну продукції, брендування та елементи бренду, фотографії та візуальні ефекти для презентації продукту, створення візуальної ідентичності, пакування, маркування та електронні ресурси;

 – 9 семінарів за участю тренерів програми в різних містах України;

– історії досвіду європейських компаній про те, як розвивати креативний бізнес, створювати власний бренд, продавати свій дизайнерський виріб та виходити на нові ринки;

 – Q&A сесії: консультації з експертами програми щодо створення бренду та налагодження експортної діяльності вашого підприємства;

– доступ до навчальної он-лайн платформи, де зібрано усі навчальні матеріали програми;

 – нетворкінг на заходах програми у колі потенційних партнерів та представників бізнесу;

 – ексклюзивний доступ до розширених навчальних матеріалів, статей та відео-контенту.

Тестування та сертифікація

Наприкінці програми учасникам буде запропоновано пройти тест за результатами навчання та отримати електронний сертифікат про проходження курсу.

Програма курсу

Нижче перелік основних тем курсу, по кожній з яких відбудеться вебінар з тренером та опубліковано відео-лекцію. За вибраними темами відбудеться живий семінар з тренером програми.

Бізнес-моделі креативних підприємств

  1. Як визначити цільові групи для креативного бізнесу
  2. Розробка дизайну продукції креативних підприємств
  3. Пакування та маркування дизайнерських виробів
  4. Як створити прибутковий асортимент
  5. Ціноутворення для креативних підприємств
  6. Визначення розміру маржі
  7. Брендування та елементи бренду для креативних підприємств
  8. Створення візуальної айдентики
  9. Фотографії та візуальні ефекти, які транслюють правильне повідомлення
  10. Як використовувати PR для креативного бізнесу
  11. Як обрати правильний канал збуту для вашого продукту
  12. На що звернути увагу при розробці якісної веб-сторінки
  13. Як планувати щоб досягти успіху
  14. Перевірте свою готовність до експорту

Умови участі

До участі в Програмі запрошуються представники креативного підприємництва, які працюють у таких напрямках: меблі, предмети інтер’єру та побуту, освітлення, посуд, одяг та взуття, прикраси, аксесуари, сумки, гаманці, іграшки, ремесла, архітектура, вироби ручної роботи – виробляють фізичні об’єкти дизайну.

Офіс з просування експорту не обмежує аплікантів критеріями відбору – зареєструватись на курс Creative Export Ukraine: START та пройти навчання може будь-який громадянин України. Для безперешкодного спілкування з експертами програми аплікант має добре володіти англійською мовою, проте основна частина матеріалів курсу дублюється субтитрами.

Учасники курсу самостійно забезпечують логістичні витрати у разі участі у заходах Програми. Для участі в заходах в рамках програми Офіс з просування експорту може оголосити додатковий відбір серед учасників курсу, що міститиме критерії та/або додаткові умови, які відрізняються від зазначених.

Важливі дати

21 жовтня 2019 року – відкриття доступу до освітніх матеріалів курсу та початок навчання; кожен зареєстрований учасник отримає сповіщення про початок курсу, дату та час проведення першого вебінару та розклад живих семінарів на свою електронну адресу;

19 травня 2020 року – завершення навчального процесу;

Вересень 2020 року – освітній-бізнес тур на Tallinn Design Festival (як додаткова можливість для найкращих учасників).

 Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/277hpTSUH8VQuE4DA

Creative Export Ukraine: PRO – це інтенсивний навчальний курс для досвідчених експортерів – менеджерів з експорту та власників креативного бізнесу, який спрямовано на створення потужного міжнародного бренду. Курс спрямовано на створення потужного міжнародного бренду, формування бази знань та навичок для вибору та аналізу ринку, розробку стратегічного експортного плану підприємства. Програма дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвід у веденні експортної діяльності, підкріплений реальними кейсами, домашніми завданнями, практикою та індивідуальними заняттями з експертами. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, свідомо та професійно реалізовувати набуті знання під час ведення експортної діяльності на підприємстві.

Кому буде корисно

Креативним підприємцям, менеджерам зовнішньоекономічної діяльності, управлінцям креативного бізнесу, які безпосередньо залучені в розробку стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі комплексного вивчення і аналізу зовнішніх ринків, співвідношення попиту і пропозиції, поточних і перспективних планів розвитку підприємства з урахуванням прийнятного рівня ризику.

Програмою передбачено

– 15 освітніх модулів за темами: визначення цільового ринку, ціноутворення, вихід на нові ринки, захист інтелектуальної власності, формування міжнародного бренду, e-commerce, маркування, пакування, ліцензування та сертифікація продукції;

 – 15 он-лайн сесій з менторами та експертами програми з індивідуальними консультаціями;

– 8 семінарів за участю тренерів програми в різних містах України;

 – доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання для учасників курсу;

 – участь у Tallinn Design Festival (Естонія) з можливістю презентації власного продукту на колективному стенді для пошуку нових контрагентів;

 – розробку міжнародного бренду та індивідуального експортного плану підприємства враховуючи отриманні знання та консультації менторів;

– нетворкінг у колі потенційних партнерів та представників бізнесу.

Програма курсу

Нижче – перелік основних тем курсу, по кожній з яких відбудеться вебінар з тренером та опубліковано відео-лекцію. За вибраними темами відбудеться живий семінар з тренером програми.

Як обрати правильний ринок для експорту вашого продукту

  1. Що потрібно знати про ваш цільовий ринок
  2. Як виходити на новий ринок
  3. Як захистити власний товарний знак і бренд
  4. Як дізнатись, чи потрібно змінювати товар/послугу відповідно до потреб обраного ринку
  5. Пакування та маркування дизайнерських виробів для експорту
  6. Як сформувати правильну ціну вашого товару
  7. Як обрати правильні канали збуту
  8. Як знайти контакти для роботи з обраним ринком
  9. Як продавати свій бренд на міжнародному рівні
  10. Як використовувати електронну торгівлю та різні онлайн-платформи для продажу

11. Що креативні підприємці повинні знати про технічні регламенти, стандартизацію, сертифікацію, митне законодавство та логістику під час здійснення експортної діяльності

12.Як працювати з агентами, дистриб’юторами та роздрібними торговцями. Що креативні підприємства повинні знати про ліцензування

13,Експортне планування та мінімізація ризиків, терміни окупності інвестиції

14,Як стати зіркою торгових виставок

Tallinn Design Festival

По завершенню курсу, учасники рівня PRO матимуть можливість безкоштовно взяти участь в найгучнішій події прибалтійського регіону – XIV Tallinn Design Festival, яка об’єднає ключових гравців креативного сектору Прибалтики та Європи. Серед відвідувачів: професійні байєри, провідні дизайн-агентства та поціновувачі нових креативних трендів у дизайні на понад 20 основних та допоміжних локацій Фестивалю в столиці Естонії.

Для учасників курсу передбачено:

  • 7 днів воркшопів та семінарів від провідних експертів креативних індустрій, виставки, покази мод та фешн-шоу;
  • місце на спеціальному колективному стенді для експозиції дизайн-виробів;
  • розробка інформаційної промо-кампанії, розміщення в офіційному каталозі Фестивалю;
  • промо-буклет з інформацією про учасників та їх продукції для передчасного пошуку потенційних партнерів;
  • місяць інтенсивної підготовки перед Фестивалем з менторами освітньої програми;
  • В2В зустрічі, корисні зв’язки, нетворкінг, ідейні заходи та неформальні зустрічі.

http://disainioo.ee/estonian-design

Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/4duvrjHNHFXQ1XNf9

Умови участі

I Базові критерії участі у Програма 

1. Аплікант має бути громадянином України.

2.  Аплікант повинен бути представником креативного підприємництва, яке працює у таких напрямках: меблі, предмети інтер’єру та побуту, освітлення, посуд, одяг та взуття, прикраси, аксесуари, сумки, гаманці, іграшки, ремесла, архітектура, вироби ручної роботи тощо.

3. Аплікант повинен мати високий рівень володіння англійською мовою для вільного розуміння матеріалів курсу та спілкування з тренерами.

4. Аплікант повинен мати діючий закордонний паспорт на момент вересня 2019 року (біометричний або з візою для подорожі в Естонію).

5. Підприємство, на якому працює аплікант, має бути офіційно зареєстроване в Україні та діяльність якого ведеться щонайменше 1 рік.

6. Підприємство, на якому працює аплікант, має надати лист-згоду від керівника на участь у програмі (тільки для переможців конкурсу).

При невідповідності базовим умовам заявка Апліканта розглядатися не буде.

IІ. Спеціальні критерії участі у Програмі

Категорія А. Участь у програмі – у першу чергу – надаватиметься аплікантам з підприємств, що відповідають наступним спеціальним критеріям:

  1. Виявлено чітку мотивацію аплікатнів;
  2. Річний товарообіг підприємства має складати щонайменше 3 млн. грн за 2017 рік;
  3. Обсяг виручки,   отриманої   внаслідок   зовнішньоекономічної   діяльності,   складає

щонайменше 1 млн. грн за 2017 рік.

Категорія В. У випадку, якщо ваша компанія не досягла зазначених вище обсягів товарообігу та/або виручки, Офіс прийматиме рішення щодо вашої участі шляхом розгляду мотиваційної частини в реєстраційній формі.

На конкурсній основі до участі в курсі буде відібрано 50 підприємств.

Від одного підприємства брати участь у програмі може декілька осіб.

Заявки на участь у курсі приймаються до 23.59 за київським часом 11 жовтня 2019 року.

IІI. Методологія оцінювання заявок

Перевірку заявок та відбір кандидатів здійснюватимуть представники Офісу з просування експорту та Інституту Маркетингу враховуючи встановлені критерії, реєстраційну заявку, та мотивацію апліканта. Мотивація апліканта грає ключову роль у здійсненні відбору кандидатів.

Звертаємо увагу, що в рамках програми Creative Export Ukraine буде проведена комплексна експертиза Вас і Вашої компанії кількома різними способами, в тому числі шляхом пошуку по веб-ресурсах та інших джерелах.

Терміни подання заявок, графік відбору та інші положення програми

Важливі дати

o       11 жовтня 2019 року до 23:59 – завершення прийому заявок;

o       17 жовтня 2019 року – оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;

o       18 жовтня 2019 року – оголошення переможців конкурсу;

o       21 жовтня 2019 року – початок навчання та відкриття доступу до освітньої он-лайн платформи;

o       19 травня 2020 року – завершення навчального процесу;

o       21–25 вересня 2020 року – відвідування Tallinn Design Festival.

Звертаємо увагу на те, що у часових рамках програми можливі зміни. У разі змін усі апліканти будуть поінформовані відповідно.

Витрати

Відібраним до участі кандидатам на курс Creative Export Ukraine: PRO програмою покриваються у 100% обсязі наступні витрати:

  1. Он-лайн навчання, вебінари, інформаційні матеріали
  2. Участь в подіях програми
  3. Організаційні витрати на проведення навчальної програми та освітнього-бізнес туру
  4. Сесії з менторами та експертами програми
  5. Організація колективного стенду та участь в Tallinn Design Festival

Кожен учасник курсу Creative Export Ukraine: PRO повинен самостійно забезпечувати логістичні витрати, витрати на проживання та харчування під час участі в заходах програми та під час подорожі до Таллінну (Естонія).

  1. Особливості реалізації програми

Навчання учасників курсу Creative Export Ukraine: PRO в усіх форматах відбуватиметься виключно англійською мовою.

Впродовж першого місяця навчання буде здійснюватися моніторинг активності учасників. У випадку виявлення невиконаних завдань, що передбачені навчальною програмою, учасники будуть виключені з навчальної програми. У такому випадку, місце займе інший учасник.

Учасник курсу Creative Export Ukraine: PRO повинен передбачити 5 год/тиждень для підготовки та забезпечити вчасне і належне виконання щонайменше 75% (11) домашніх завдань, а також відвідати 5 семінарів в оф-лайн режимі в рамках Програми.

Учасники, які виконають 75% домашніх завдань і відвідають 5 семінарів, звільняються від виконання фінальної роботи і отримають Сертифікат про завершення курсу. І, навпаки, ті особи, які не виконували домашніх завдань протягом навчання, але виконають та представлять на високому рівні фінальну роботу – будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразку, верифікованим Інститутом Маркетингу.

Під час навчання на закритій платформі для учасників курсу Creative Export Ukraine: PRO висвітлюватиметься вся інформація стосовно заходів, освітніх модулів та домашніх завдань, а також буде функціонувати форум. За результатами навчання та виконання домашніх завдань буде формуватися рейтинг учасників, який в подальшому вплине на участь у Tallinn Design Festival (Естонія).

  1. Заключна частина

Інформація про учасників та переможців конкурсного відбору, поточні результати проходження програми, результати зворотного зв’язку, опитувань, отриманих і ході реалізації програми, а також фото та відеоматеріали, створені під час заходів, можуть бути використані Інститутом маркетингу Естонії, Офісом з просування експорту та партнерах програми на власних інформаційних ресурсах та у соціальних мережах.

ДОВІДКОВО

Інститут Маркетингу Естонії – організація, яка стала флагманом у створенні освітньої програми Export Revolution Ukraine та забезпечила тренерський склад високопрофесійних експертів. Інститут провадить освітницьку та дослідницьку діяльність починаючи з 2008 року та налічує в своїй команді понад 50 незалежних експертів в Естонії та 100+ в інших країнах світу з різних областей знань.

Інститутом вже впроваджено:

– Освітня програма Export Revolution в Естонії, яка передбачала відбір 50 менеджерів з експорту для 50 компаній, їх навчання з метою генерування ними протягом року після програми €1 000 000 від експортної діяльності та 3-4 робочих місць в рамках підприємств.

– Тренінги на різні тематики стосовно експортної діяльності на яких пройшли навчання понад 1500 естонських компаній

– Торгова місія до Німеччини, яка дозволила 45 естонським компаніям вийти на новий ринок

– Освітня програма Export Revolution в Україні (2017-2018 роки), в рамках якої пройшли навчання більше ніж 750 українських підприємців.

– Створено перший в Естонії Інкубатор для розробки віртуальних креативних продуктів

– Створено освітню програму для Креативних Індустрій, учасниками якої стало понад 120 осіб

Тренери програми Creative Export Ukraine

Ану-Малл Наарітс (Anu-Mall Naarits)

Baltika Group, Radiolinja, Marketingi Instituut

Найвідоміша в Естонії жінка-експерт з маркетингу та експорту з понад 15-річним досвідом у галузі. Керувала відділами продажу та маркетингу в Baltika, Radiolinja (зараз – Elisa), Eesti Kindlustus (If Kindlustus) та провела сотні різних маркетингових кампаній. У 2012 році отримала Best Marketing Award за запуск маркетингової стратегії для Seaplane Harbour. Сьогодні Ану-Мал очолює Tallinn Marketing Week.

Енді Патерсон (Andy Paterson)

Arcadia, Courts, AS Baltika, Terson Consulting, Kuku Trading

Енді має великий досвід майже в кожній дисципліні, що дотична до роздрібної торгівлі: обслуговування клієнтів, фінансові та комерційні операції, купівля та продаж, управління проектами, виробництво, ланцюжок та джерела постачання, електронна комерція та маркетинг. Ці навички, досвід і потужна глобальна мережа зв’язків дозволили Енді стати незалежним консультантом для бізнесу в області розробки стратегій зростання та ефективності.

Яан Ярв (Jaan Järv)

Image Wear, Diez, Fututec, SafeEuro, Interreg Central Baltic Startup Springboard

Впродовж останніх чотирьох років Яан був наставником для 10 експортних менеджерів з продажу, а його знання та досвід допомогли у розробці програми підтримки експорту, що фінансується ERA, а також програми підвищення кваліфікації експортерів. За останні три роки Яан допоміг сотням зацікавлених експортерів завоювати нові експортні ринки завдяки заздалегідь складеним планам експорту та проведеним дослідженням ринку.

Арго Сільвее (Argo Sildvee)

Inexa, XECTRO, SNAPS, ARSIL, Velvet

Арго має великий досвід в експорті широкого спектру продуктів, серед яких продукти для будівельного сектору морської галузі та є експертом в організації В2В зусрічей в Азії. Після отримання у 2015 році диплому підвищення кваліфікації експортерів від Інституту експорту у Великобританії Арго системно й практично організовує свої ідеї, а також «продає туди, куди ніхто інший не хоче продавати або не бачить потенціалу для продажу».

Артем Данільянц (Artem Daniliants)

LumoLink Digital Oy, TAVIQ Ltd., ValoStartup, Versa Finland, Länsi-Helsingin Yrittäjät

Артем має понад 10 років досвіду у створенні, розробці та просуванні міжнародних веб-сервісів, продуктів та технологій, що дозволяє йому опрацьовувати проект від етапу ідеї до запуску в он-лайн середовищі. Він створював власні інформаційні портали, без бюджету та із сотнями тисяч зареєстрованих користувачів. Артем працював з компаніями з Фінляндії, Росії та Північної Америки.

Тріін Сііл (Triin Siil)

Cbernetica, GLIMSTEDT, DKFZ German Cancer Research Center, University of New Hampshire School of Law, ELSA Estonia, Tallinn City Youth Council, Silja Line Estonia, Active Estonian Youth Association

Досвідчений юрист-консультант з понад 13-річним досвідом в секторах інформаційно-комунікаційних технологій та креативних індустрій. Спеціалізується на питаннях інтелектуальної власності, комерціалізації наукових досліджень, широкому колі корпоративних та регуляторних питань (електронна торгівля, захист прав споживачів, реклама, конфіденційність та захист персональних даних, державна допомога, антимонопольне регулювання). Автор трьох публікацій на різні тематики в сфері юриспруденції.

Каті Уусі-Раува (Kati Uusi-Rauva)

Association of Agents and Managers in Creative Industries (AGMA), Plikka Projects, Finpro, IADE, Telia Company, Cube Entertainment, Association of Independent Audiovisual Producers in Finland

Культурний антрополог, провідний експерт в сфері управління креативним бізнесом, менеджменту, контент менеджменту, концептуального планування, брендингу та айдентики. На даний момент Каті очолює AGMA, працює незалежним консультантом з інтернаціоналізації бізнесу та є власником компанії Plikka Projects. Впродовж 2009-2012, Каті працювала цифровим медіа-агентом, менеджером з розвитку креативних індустрій в Університеті мистецтва та дизайну, консультантом FinPro та TeliaSonera.

Ден Міккін (Dan Mikkin)

Brand Manual, DDB Estonia, Ogilvy & Mather Advertising

Партнер-засновник міжнародної компанії The Brand Manual з дизайну брендів та послуг зі штаб-квартирами у Стокгольмі та Таллінні. Експерт з питань брендингу, розробки маркетингових стратегій, корпоративної айдентики та реклами з понад 17-річним досвідом на посаді арт-директора. Працює в ряді міжнародних проектів – TravelSim roaming service, Wendre bedding, NoBananas retail, Prisma supermarkets, Regio cartographers, Apollo cinemas. Отримав декілька нагород, зокрема Global Service Design Award, Golden Egg та ADC Estonia Awards.

Індрек Маріпуу (Indrek Maripuu)

Chief Crazy Brainstormer, SOFable, Keila Taastusravikeskus, Tallinn University of Technology, BDA Consulting

Експерт с питань розробки інноваційних бізнес-моделей та креативного мислення. Засновник Chief Crazy Brainstormer, впродовж останніх 17 років розробляє бізнес-рішення для продуктів та послуг, аналізу та продажу нових ідей. Клієнти Індрека є представниками більш ніж 30 країн, серед яких приватні компанії Fortum, Nordea, Swedbank, RIMI, організації громадського сектору, Банк Естонії, державні установи, університети та школи.

Павел Сидоренко (Pavel Sidorenko)

Upstairs studio/shop, Pavel Sidorenko Design

Естонський багатопрофільний дизайнер, навчався дизайну продукції в Естонської академії мистецтв. Його мета – створювати функціональні та елегантні продукти, які в той же час, залишаються простими у взаємодії з простором та користувачем. Створити не тільки інтегровану прагматичну необхідність, а також передавати емоційну забарвленість якості у повсякденне середовище. Презентував свої дизайнерські вироби на 19 виставках та отримав нагороди Eesti Disain ja Elukeskkond 2009, SASI Young Designers Award, Macef, Massimo Martini Design Award.

Ает Алев (Aet Alev)

Eesti Kool Hollandis – Estse School (Nederland), Estonian Academy of Arts, Estonian Maritime Museum, Nordic Design POHL, Baltika Group

Експерт-консультант з питань брендингу та візуальної айдентики, лектор, викладач, співорганізатор виставки Sea in Wardrobe, в рамках якої Ает було розроблено концепцію виставки, проведено дослідження впливу моря на моду, відібрано предмети для виставки з різних музеїв Естонії та Скандинавії та проведено аудит виставлених предметів.